A to niespodzianka. Okazuje się, że siłownik zamka klapy jest inny niż powinien. Tzn. siłownik pochodzi z mojej starej klapy, z 520i. Natomiast wtyczka we wiązce (w tym przypadku z 525i) jest inna. Siłownik z 525i również mieliśmy, ale... nie pasował do klapy. Nie było rady i trzeba było albo wiercić nowe otwory w klapie albo przerobić wiązkę. Wybór był oczywisty.
Siłownik pasujący do wiązki wyglądał tak:
Natomiast siłownik pasujący do klapy wygląda tak:
Na szczęście była nadzieja, bo ilość kabelków się zgadza.
Kolory kabli chyba też się pokrywały, więc ta modyfikacja zdecydowanie była prostsza niż przerabianie klapy.
Na koniec wszystko zostało poskładane, no i to tyle.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.