BMW E34 520i
VIN: WBAHB51080BD78306
Oryginalnie:
| Silnik | M50B20 bez vanosów, 150 KM |
| Skrzynia biegów | manualna, 5-biegowa |
| Kolor | Kaschmirbeige metallic (301) |
| Tapicerka | 0414 |
| Data produkcji | 1991-09-02 |
Wyposażenie fabryczne:
| S400A | Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie |
| S428A | Trójkąt ostrzegawczy i apteczka |
| S510A | Regulator zasięgu świateł (zlikwidowane) |
| S652A | Radio Bavaria C II (zlikwidowane) |
| L801A | Wersja krajowa Niemcy/Austria |
Wyposażenie dołożone:
| S199A | Brak katalizatora |
| S209A | 25% Blokada dyrefencjału |
| S235A | Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą (zlikwidowane) |
| S302A | Instalacja alarmowa (czeka na uruchomienie) |
| S314A | Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby czołowej |
| S320A | Brak napisu modelu |
| S355A | Szyba przednia niebarw., z klinem ziel. |
| S401A | Dach przesuwno-uchylny elektryczny (czeka na uruchomienie) |
| S411A | Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny (czeka na uruchomienie) |
| S423A | Dywaniki podłogowe Velours (podobno od początku, brak w VINie) |
| S431A | Wew. lust. wst. z automatyką przyciemn. (czeka na uruchomienie) |
| S459A | Elektryczna regulacja foteli z pamięcią (czeka na uruchomienie) |
| S481A | Fotel sportowy |
| S499A | Zagłówki w siedzeniu tylnym elektryczne (czeka na uruchomienie) |
| S508A | Park Distance Control z tyłu (PDC) (czeka na uruchomienie) |
| S520A | Lampa przeciwmgłowa |
| S528A | Autom. kontrola obiegu powietrza (czeka na uruchomienie) |
| S534A | Automatyczna klimatyzacja (czeka na uruchomienie) |
| S553A | Komputer pokładowy IV z pilotem |
| S556A | Wskaźnik temperatury zewn. |
| S560A | Lampki do czytania w tylnym siedzeniu |
| S562A | Lampka do czytania |
| S563A | Lusterko do makijażu, podświetl. |
| S564A | Pakiet oświetlenia wnętrza (czeka na uruchomienie) |
| S782A | Obr. BMW, st. le. M System II (zlikwidowane) |
Obecnie:
| Silnik | GM LS3 (19369326), 523 KM / 671 Nm |
| Rozrząd | Brian Tooley Racing Stage 4 |
| Układ dolotowy | Kolektor FAST LSXR, przepustnica elektroniczna 102 mm |
| Sterownik | Ecumaster EMU Black |
| Wskaźniki | Przeprogramowa zegary z M5 SRX Motorsport, tarcze Moman |
| Skrzynia biegów | ZF GS6-53DZ, manualna, 6-biegowa |
| Sprzęgło | Lekkie koło zamachowe (6,4 kg), spiek pięcioramienny 240mm ze sprężynkami, docisk Sachs Performance. Adapter PMC Motorsport |
| Zawieszenie | gwintowane, BC Racing BR-series, poliuretany 85ShA, przedni stabilizator 23 mm, tylny 18 mm |
| Przeniesienie napędu | Tylny wózek E34 M5, półosie E34 540i6 30mm średnicy, dyfer przełożenie 2.93 |
| Układ hamulcowy | Przód 360x36 + zaciski sześciotłoczkowe, tył 345x24 + zaciski czterotłoczkowe |
| Układ paliwowy | Bezpieczny zbiornik Fuel Safe 45l, pompa Bosch 044, regulator ciśnienia Aeromotive A1000 |
| Układ kierowniczy | Maglownica z E46 o krótkim przełożeniu |
| Felgi | Japan Racing JR6, przód 8,5Jx18, tył 10,5Jx18 |
| Opony | Przód 225/40R18, tył 265/35R18 |
| Kolor | Ontariogold metallic (WU57) |
Auta poświęcone podczas budowy:
| VIN | Wersja | Elementy |
| WBAHB51080BD78306 | 520i M50B20 Sedan EUR LHD Manual 1991-09 | Baza |
| WBAHB62030BG93843 | 520i M50B20 Sedan EUR RHD Automat 1995-06 | Blacharka |
| WBAHD51030BG56670 | 525i M50B25 Sedan EUR LHD Manual 1993-02 | Elektronika |
| WBSHD91000BK04725 | M5 S38B36 Sedan EUR LHD Manual 1991-04 | Elektronika |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz