BMW E34 520i
VIN: WBAHB51080BD78306
Oryginalnie:
Silnik | M50B20 bez vanosów, 150 KM |
Skrzynia biegów | manualna, 5-biegowa |
Kolor | Kaschmirbeige metallic (301) |
Tapicerka | 0414 |
Data produkcji | 1991-09-02 |
Wyposażenie fabryczne:
S400A | Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie |
S428A | Trójkąt ostrzegawczy i apteczka |
S510A | Regulator zasięgu świateł (zlikwidowane) |
S652A | Radio Bavaria C II (zlikwidowane) |
L801A | Wersja krajowa Niemcy/Austria |
Wyposażenie dołożone:
S199A | Brak katalizatora |
S209A | 25% Blokada dyrefencjału |
S235A | Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą (zlikwidowane) |
S302A | Instalacja alarmowa (czeka na uruchomienie) |
S314A | Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby czołowej |
S320A | Brak napisu modelu |
S355A | Szyba przednia niebarw., z klinem ziel. |
S401A | Dach przesuwno-uchylny elektryczny (czeka na uruchomienie) |
S411A | Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny (czeka na uruchomienie) |
S423A | Dywaniki podłogowe Velours (podobno od początku, brak w VINie) |
S431A | Wew. lust. wst. z automatyką przyciemn. (czeka na uruchomienie) |
S459A | Elektryczna regulacja foteli z pamięcią (czeka na uruchomienie) |
S481A | Fotel sportowy |
S499A | Zagłówki w siedzeniu tylnym elektryczne (czeka na uruchomienie) |
S508A | Park Distance Control z tyłu (PDC) (czeka na uruchomienie) |
S520A | Lampa przeciwmgłowa |
S528A | Autom. kontrola obiegu powietrza (czeka na uruchomienie) |
S534A | Automatyczna klimatyzacja (czeka na uruchomienie) |
S553A | Komputer pokładowy IV z pilotem |
S556A | Wskaźnik temperatury zewn. |
S560A | Lampki do czytania w tylnym siedzeniu |
S562A | Lampka do czytania |
S563A | Lusterko do makijażu, podświetl. |
S564A | Pakiet oświetlenia wnętrza (czeka na uruchomienie) |
S782A | Obr. BMW, st. le. M System II (zlikwidowane) |
Obecnie:
Silnik | GM LS3 (19369326), 523 KM / 671 Nm |
Rozrząd | Brian Tooley Racing Stage 4 |
Układ dolotowy | Kolektor FAST LSXR, przepustnica elektroniczna 102 mm |
Sterownik | Ecumaster EMU Black |
Wskaźniki | Przeprogramowa zegary z M5 SRX Motorsport, tarcze Moman |
Skrzynia biegów | ZF GS6-53DZ, manualna, 6-biegowa |
Sprzęgło | Lekkie koło zamachowe (6,4 kg), spiek pięcioramienny 240mm ze sprężynkami, docisk Sachs Performance. Adapter PMC Motorsport |
Zawieszenie | gwintowane, BC Racing BR-series, poliuretany 85ShA |
Przeniesienie napędu | Tylny wózek E34 M5, półosie E34 540i6 30mm średnicy, dyfer przełożenie 2.93 |
Układ hamulcowy | Przód 360x36 + zaciski sześciotłoczkowe, tył 345x24 + zaciski czterotłoczkowe |
Układ paliwowy | Bezpieczny zbiornik Fuel Safe 45l, pompa Bosch 044, regulator ciśnienia Aeromotive A1000 |
Układ kierowniczy | Maglownica z E46 o krótkim przełożeniu |
Felgi | Japan Racing JR6, przód 8,5Jx18, tył 10,5Jx18 |
Opony | Przód 225/40R18, tył 265/35R18 |
Kolor | Ontariogold metallic (WU57) |
Auta poświęcone podczas budowy:
VIN | Wersja | Elementy |
WBAHB51080BD78306 | 520i M50B20 Sedan EUR LHD Manual 1991-09 | Baza |
WBAHB62030BG93843 | 520i M50B20 Sedan EUR RHD Automat 1995-06 | Blacharka |
WBAHD51030BG56670 | 525i M50B25 Sedan EUR LHD Manual 1993-02 | Elektronika |
WBSHD91000BK04725 | M5 S38B36 Sedan EUR LHD Manual 1991-04 | Elektronika |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz