Postęp projektu

Postęp projektu

  • Stan BDB
  • Wygląd zewnętrzny
  • Podwozie
  • Zawieszenie
  • Hamulce
  • Swap
  • Odbudowa
  • Wnętrze
  • Stroker

17 października 2019

Swap podejście drugie

Niestety nie wyszło tak jak chciałem. Po roku oczekiwania zdecydowałem się przenieść auto do innego warsztatu. Padło na MGarage Motorsport, jako że chłopaki mają już spore doświadczenie w swapach LSów.Mam nadzieję, że teraz już wszystko pójdzie sprawnie i niebawem Złota będzie się poruszać o własnych siłach.
Moje zaangażowanie w projekt też zostanie trochę zmniejszone, tzn. tam gdzie nie muszę i nie mam wiedzy, tam nie będę musiał się udzielać. 



Nie będę ukrywał, że jestem trochę zawiedziony tym, jak to szło do tej pory, ale jestem dobrej myśli. Póki co, projekt jest na etapie zakupu części potrzebnych do zamontowania i odpalenia silnika w budzie. Lista prezentuje się następująco:

- Adapter + koło zamachowe PMC Motorsport
- Sprzęgło dwutarczowe z M5 E60
- Skrzynia 6-biegowa ZF GS6-53DZ
- Kolektory wydechowe customowe
- Łapy silnika i skrzyni customowe
- Poduszki silnika i skrzyni customowe
- Chłodnica aluminiowa customowa
- Wentylatory Spal - dwa ssące, jeden pchający wspomagający, jeden do chłodnicy oleju
- Chłodnica oleju + nyple + węże w stalowym oplocie
- Wiązka silnika customowa
- Komputer EMU Black
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego
- Czujnik powietrza
- Czujniki spalania stukowego (dwa)

- Czujnik ciśnienia paliwa
- Czujnik ciśnienia oleju
- Czujnik temperatury oleju
- Sonda szerokopasmowa


Na razie tyle. Poniżej kilka zdjęć z przekazania auta. Niestety w połowie drogi między firmami (22 km) auto zgasło i nie chciało odpalić. Okazało się, że nie było już paliwa, choć zdradliwa wskazówka paliwa pokazywała 20 litrów. Chyba każdy właściciel E34 to zna... No ale cuż, przygody muszą być.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.