Postęp projektu

Postęp projektu

  • Stan BDB
  • Wygląd zewnętrzny
  • Podwozie
  • Zawieszenie
  • Hamulce
  • Swap
  • Odbudowa
  • Wnętrze
  • Stroker

14 października 2017

Powrót gratów

Większość elementów zawieszenia, które nadawały się do ponownego użytku, wróciła już z piaskowania. Orzeł zapodkładował je już i w najbliższym czasie zabiera się za ich malowanie. To, co nie nadawało się już do wykorzystania, bo po prostu się zużyło, wymienione będzie na nowe. Wszystkie tuleje, również te w nowych częściach, zastąpione będą poliuretanami.



To, co będzie nowe:
- drążki kierownicze Meyle - x2
- łączniki wahaczy tył, tzw. "ósemki" TRW - x2
- łożysko koła tył SKF (okazało się, że jest zatarte)
- linki hamulca ręcznego
- wahacze górne przód Meyle HD - x2
- łącznik stabilizatora przód Febi - x2
- osłony przegubów tył PASCAL - x4



Tutaj elementy w podkładzie:





Stare vs. nowe:



2 komentarze:

  1. Świetny blog!!! Też zaczynam przygodę z rozbieraniem swojej E34 do ostatniej śrubki. Pierwszy rok jazdy w sumie codziennej za mną. Bez żadnej awarii!(po za zużyciem się tłumika końcowego i sondy lambdy) Zwiedziłem nią nawet Bawarię :) Przede mną remont blacharki i opadającej podsufitki... Pozdrawiam i życzę udanych i owocnych napraw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wytrwałości w doprowadzaniu auta do perfekcji :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.