Postęp projektu

Postęp projektu

  • Stan BDB
  • Wygląd zewnętrzny
  • Podwozie
  • Zawieszenie
  • Hamulce
  • Swap
  • Odbudowa
  • Wnętrze
  • Stroker

23 października 2014

Sperrdifferential

Udało mi się wreszcie upolować sperrdifferential do dwulitrówki :) Według sprzedającego dyfer był "suchy cichy ladnie spina" i gotowy do założenia, niestety okazało się że uwalony był wszystkim co możliwe i to w takiej ilości, że podobnego efektu nie można uzyskać w suchym dyfrze :/ Mechanik stwierdził, że z kilometra widać że dyfer lał jak żul pod płotem. Założenie "od razu na auto" wykluczał choćby fakt, że szpera przyszła z wyjętymi flanszami i bez oleju :) Hałasu nie słyszę więc chyba jest ok, czy ładnie spina jeszcze będzie okazja sprawdzić.

Ogólnie już przy wstępnym rozpakowywaniu było widać, że coś jest nie tak. W paczce i wewnątrz dyfra było jeszcze na oko 100ml oleju. Niestety uwaliłem nim spory kawałek betonu w garażu :/



Po nocy spędzonej na mozolnym skrobaniu z syfu udało się osiągnąć taki efekt:


Następnie szpera została wypiaskowana


A potem pomalowana proszkowo dwoma warstwami lakieru, więc powinno się trzymać. Na początku miała być czarna, ale ostatecznie zdecydowałem się na jasny srebrny ze względów praktycznych - trochę łatwiej będzie zauważyć ewentualne wycieki


Przyszły klamoty od Darexa z bmw5er, czyli uszczelniacze, oringi i uszczelka pod dekiel. Dotarła także oliwa :)


A dzisiaj udało się zamknąć temat dzięki chłopakom z AEP Drift Team i tak to wygląda na aucie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.