Postęp projektu

Postęp projektu

  • Stan BDB
  • Wygląd zewnętrzny
  • Podwozie
  • Zawieszenie
  • Hamulce
  • Swap
  • Odbudowa
  • Wnętrze
  • Stroker

02 lipca 2014

Serwis, serwis, serwis

Czerwiec minął pod znakiem serwisu. 10kkm pękło, więc standardowo przyszedł czas na wymianę oleju. Zdecydowałem się zmienić Totala na Valvoline MaxLife 10W-40. Nie wiem czy jest lepiej, czy gorzej, w zasadzie nie zauważyłem żadnej różnicy. Ale różnicy nie ma też za bardzo w cenie, a jednak Valvoline ma lepsze opinie. Filtr oleju wleciał Manna, filtr powietrza Knecht. Nie wiem, kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa, więc przy okazji grzebania też wleciał nowy.



W końcu założyłem uszczelki pod przedni zderzak, wreszcie nie będzie się zbierało tyle syfu pod maską :) Na pokrywę silnika wpadły plastikowe dekielki śrub, ale chyba w przyszłości będę musiał zamówić całą nową pokrywę bo tak się odróżniają, że widać je z kilometra.

Jakiś czas temu zaczęły się problemy ze skrzynią. Przy wolnym cofaniu "pstrykała", później także na jedynce. Diagnoza mechanika była prosta - szukaj nowej skrzyni. Wleciała więc sprawna używana od kolegi z forum. Jak już skrzynia była wyciągnięta, to od razu wpadła nowa guma na wał.

Do zrobienia w lipcu:
- uszczelka pod pokrywą zaworów
- mechanizm wycieraczek (ramię trze o maskę)
- wycinka kata (posypał się)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.